Vi leverer worldwide | Gratis levering i DK over 500,-

Returnering

FORTRYDELSESRET

Du har altid 14 dages fuld fortrydelsesret når du handler på vores webshop. Dette gælder ikke ved køb i vores fysiske butik i København. Ønsker du at returnere en vare skal du sende en mail til info@weiz.dk, skriv ”retur vare” i emnefeltet. Herefter skal du sende varen retur til os. Du skal benytte vores emballage, da dette beskytter varen mest muligt. Du må naturligvis gerne beholde evt. vedlagte kort eller kataloger. Du betaler selv returporto. Bemærk vi modtager ikke pakker sendt pr efterkrav,ej heller vil pakker sendt uden omdeling til en pakkeshop blive betragtet som en returnering. Bemærk at DAO ikke leverer til erhverv og derfor ikke kan benyttes. WEIZ.dk anbefaler, at du benytter GLS eller pakkepost med Post Danmark, så pakken forsynes med et tracking nummer og forsikring. WEIZ.dk påtager sig intet ansvar for bortkomne pakker. Det er dit ansvar at varen kommer retur inden returfristen udløber. Når vi har modtaget pakken, returnerer vi beløbet til din konto. Returpakker sendes direkte til:

WEIZ Copenhagen, Guldbergsgade 5, 2200 København N

SÅDAN RETURNERER DU EN VARE TIL WEIZ.DK

  1. Giv Besked om ønsket returnering: Send en e-mail inden 14 dage til info@weiz.dk skriv ”retur vare” i emnefeltet. Notér venligst navn og ordre nummer i mailen.
  2. Udfyld retursedlen: Sammen med dine varer har du modtaget en returseddel. Udfyld denne og beskriv hvorfor du ønsker at sende dine varer retur.
  3. Pak produktet: Læg produktet pænt sammen i den kollektions-æske du modtog varen i.
  4. Send varerne til os: Herefter sender du varerne til os, vores adresse står på din returseddel. Vi anbefaler, at du benytter GLS eller pakkepost med Post Danmark, så pakken forsynes med et tracking nummer og forsikring. Pakker sendt uden omdeling vil ikke blive betragtet som en returnering. Vær venligst opmærksom på, at visse fragtfirmaer som fx DAO ikke leverer til erhverv, og derfor ikke kan benyttes ved returnering.
  5. Du får dine penge retur: Så snart vi modtager din pakke fører vi dine penge retur. Lever produktet ikke op til den standart vi afsendte det i, bliver du kontaktet af vores kundeservice. Se mere under ”Værdiforringelse”

Du er naturligvis også velkommen til at returnere dine varer personligt i vores fysiske butik i København. Dette kan kun ske i butikkens almindelige åbningstid og kun efter aftale. Bemærk venligst at vi ikke har en postkasse eller andre steder hvor en pakke kan deponeres.

♡ Elsker du også kjoler og strik? ♡

Så tilmeld dig vores nyhedsbrev og få tips, gode tilbud & nyheder direkte i din indbakke.

Bare rolig! Vi spammer ikke og du kan framelde dig igen til enhver tid ❤